Sierpień 2024 na platformie 116sos.pl: 2159 interakcji online
Sierpień 2024 roku był miesiącem intensywnej pracy dla naszego zespołu 116sos.pl. Odebraliśmy 3995 telefonów, co świadczy o dużym zapotrzebowaniu na pomoc w trudnych chwilach. W ramach interakcji online, zrealizowaliśmy 2159 zgłoszeń, obejmujących zarówno rozmowy na czacie, jak i odpowiedzi na formularze kontaktowe.
W ramach naszej działalności przeprowadziliśmy 26 interwencji ratujących życie. Każde z tych działań było realizowana z najwyższą troską i zaangażowaniem, mając na celu wsparcie osób w najtrudniejszych sytuacjach życiowych.
Jeśli potrzebujesz kogoś, kto wysłucha Cię uważnie, udzieli wsparcia lub pomoże znaleźć możliwe rozwiązania Twoich problemów, pamiętaj, że jesteśmy tutaj, by Ci pomóc.
Jak prezentują się statystyki za sierpień 2024 roku?
Wsparcie można otrzymać:
Profesjonalnie przygotowani konsultanci i konsultantki są tutaj, by pomagać w trudnych chwilach.
Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce „Otrzymaj pomoc”.
Na platformie 116sos.pl dostępne są także edukacyjne treści na temat zdrowia psychicznego. Wszystkie artykuły są tworzone przez profesjonalistów, w tym psychologów, terapeutów, pracowników socjalnych i prawników. Znajdziesz je w zakładce “Artykuły”.
O projekcie
Wsparcia udzielają profesjonalnie przygotowani eksperci i ekspertki z Niebieskiej Linii IPZ, a zaplecze technologiczne zapewnia NASK.
Projekt jest finansowany z budżetu państwa, z dotacji celowej Ministerstwa Cyfryzacji na realizację zadania publicznego:„Człowiek w kryzysie – platforma wiedzy i komunikacji”.