Wrzesień 2024 na platformie 116sos.pl: 41 interwencji ratujących życie
We wrześniu 2024 roku odebraliśmy 3991 połączeń, a także zarejestrowaliśmy 2224 interakcje online. Liczby te wskazują na dużą potrzebę wsparcia, jakie oferujemy.
Co wyróżnia ten miesiąc, to wyjątkowo wysoka liczba interwencji kryzysowych – aż 41 razy nasi konsultanci musieli natychmiast zareagować na pilne sytuacje, w których zagrożone było zdrowie lub życie. To najwyższy wynik w ostatnich miesiącach, co podkreśla, jak często osoby w kryzysie szukają u nas pomocy. Każda z tych interwencji wymagała pełnego zaangażowania i szybkiego działania, by wesprzeć osoby znajdujące się w najtrudniejszych momentach życia.
Naszym celem zawsze jest uważne wysłuchanie i wspólne poszukiwanie możliwych rozwiązań problemów, z jakimi mierzą się osoby, które się do nas zgłaszają. Wrześniowe interwencje pokazały, jak istotne jest, by nasza pomoc była natychmiastowa i dostępna o każdej porze.
Jeśli znajdujesz się w trudnej sytuacji lub potrzebujesz wsparcia, pamiętaj, że nie jesteś sam/a. Nasz zespół jest gotowy, by Cię wysłuchać, udzielić wsparcia i pomóc w poszukiwaniu rozwiązań. Jesteśmy tutaj dla Ciebie, 24 godziny na dobę.
Jak prezentują się statystyki za sierpień 2024 roku?
Jak możesz się z nami skontaktować?
1. Zadzwoń pod nr tel. 116 123.
2. Skorzystaj z formularza online.
3. Napisz na czacie.
Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce „Otrzymaj pomoc”.
Profesjonalnie przygotowani konsultanci i konsultantki są tutaj, by pomagać w trudnych chwilach.
Na platformie 116sos.pl dostępne są także edukacyjne treści na temat zdrowia psychicznego. Wszystkie artykuły są tworzone przez profesjonalistów, w tym psychologów, terapeutów, pracowników socjalnych i prawników. Znajdziesz je w zakładce “Artykuły”.
O projekcie
Wsparcia udzielają profesjonalnie przygotowani eksperci i ekspertki z Niebieskiej Linii IPZ, a zaplecze technologiczne zapewnia NASK.
Projekt jest finansowany z budżetu państwa, z dotacji celowej Ministerstwa Cyfryzacji na realizację zadania publicznego: „Człowiek w kryzysie – platforma wiedzy i komunikacji”.