Wrzesień 2024 na platformie 116sos.pl: 41 interwencji ratujących życie

Data publikacji: 2024.10.09

We wrześniu 2024 roku odebraliśmy 3991 połączeń, a także zarejestrowaliśmy 2224 interakcje online. Liczby te wskazują na dużą potrzebę wsparcia, jakie oferujemy.

Co wyróżnia ten miesiąc, to wyjątkowo wysoka liczba interwencji kryzysowych – aż 41 razy nasi konsultanci musieli natychmiast zareagować na pilne sytuacje, w których zagrożone było zdrowie lub życie. To najwyższy wynik w ostatnich miesiącach, co podkreśla, jak często osoby w kryzysie szukają u nas pomocy. Każda z tych interwencji wymagała pełnego zaangażowania i szybkiego działania, by wesprzeć osoby znajdujące się w najtrudniejszych momentach życia.

Naszym celem zawsze jest uważne wysłuchanie i wspólne poszukiwanie możliwych rozwiązań problemów, z jakimi mierzą się osoby, które się do nas zgłaszają. Wrześniowe interwencje pokazały, jak istotne jest, by nasza pomoc była natychmiastowa i dostępna o każdej porze.

Jeśli znajdujesz się w trudnej sytuacji lub potrzebujesz wsparcia, pamiętaj, że nie jesteś sam/a. Nasz zespół jest gotowy, by Cię wysłuchać, udzielić wsparcia i pomóc w poszukiwaniu rozwiązań. Jesteśmy tutaj dla Ciebie, 24 godziny na dobę.

Jak prezentują się statystyki za sierpień 2024 roku?

Statystyki za wrzesień 2024

Jak możesz się z nami skontaktować?

1. Zadzwoń pod nr tel. 116 123.
2. Skorzystaj z formularza online.
3. Napisz na czacie.

Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce „Otrzymaj pomoc”.

Profesjonalnie przygotowani konsultanci i konsultantki są tutaj, by pomagać w trudnych chwilach.

Na platformie 116sos.pl dostępne są także edukacyjne treści na temat zdrowia psychicznego. Wszystkie artykuły są tworzone przez profesjonalistów, w tym psychologów, terapeutów, pracowników socjalnych i prawników. Znajdziesz je w zakładce “Artykuły”.

O projekcie

Wsparcia udzielają profesjonalnie przygotowani eksperci i ekspertki z Niebieskiej Linii IPZ, a zaplecze technologiczne zapewnia NASK.

Projekt jest finansowany z budżetu państwa, z dotacji celowej Ministerstwa Cyfryzacji na realizację zadania publicznego: „Człowiek w kryzysie – platforma wiedzy i komunikacji”.

Pozostałe aktualności

Marzec na platformie 116sos.pl: ponad 3,5 tys. wiadomości od osób w kryzysie
Data publikacji: 10.04.2025
Niebieska Linia IPZ świętuje 30. urodziny
Data publikacji: 27.03.2025
Luty 2025: odebraliśmy ponad 3,8 tys. telefonów od osób w kryzysie
Data publikacji: 13.03.2025
Platforma 116sos.pl i Półmaraton Warszawski razem w szczytnym celu
Data publikacji: 06.03.2025
Styczeń 2025: Rekordowo dużo czatów na platformie pomocowej 116sos.pl
Data publikacji: 12.02.2025
Więcej aktualności