Pracowity sierpień dla zespołu 116sos.pl
Platforma 116sos.pl oferuje bezpłatne wsparcie psychologiczne dla osób dorosłych doświadczających kryzysu. Nasze konsultantki i konsultanci dyżurują przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Jak co miesiąc prezentujemy Wam garść danych o pracy naszego zespołu.
Wiemy, jak ważna jest rozmowa z kimś życzliwym, kto Cię wysłucha, nie oceni i podpowie, gdzie szukać pomocy w trudnych chwilach. Dlatego zachęcamy do korzystania z platformy 116sos.pl. Wsparcie psychologiczne nic nie kosztuje i można z niego korzystać anonimowo. Bo nikt nie musi być ze swoimi problemami sam.
Sierpień 2025 w liczbach
- Odebraliśmy 3936 telefonów od osób doświadczających kryzysu.
- Otrzymaliśmy w sumie 2462 wiadomości na czacie i z formularza kontaktowego.
- Przeprowadziliśmy 56 interwencji ratujących zdrowie lub życie. Każda z tych sytuacji wymagała szybkiego działania i pełnego zaangażowania, aby pomóc osobom znajdującym się w najtrudniejszych momentach życia.
Dane dot. platformy 116sos.pl, sierpień 2025. Grafika: NASK
Bezpłatne wsparcie psychologiczne dla osób dorosłych
Jeśli doświadczasz kryzysu, nie wahaj się i sięgnij po pomoc. Pomożemy Ci znaleźć początek drogi ku zmianie.
📞 Zadzwoń pod nr tel. 116 123.
💬 Porozmawiaj o swoich problemach na czacie.
📩 Wyślij wiadomość przez formularz kontaktowy.
🔍 Znajdź bezpłatny ośrodek pomocowy w swojej okolicy.
📚 Przeczytaj materiały edukacyjne opracowane przez ekspertów.
Pomoc dla dzieci i młodzieży
Nasi konsultanci i konsultantki udzielają wsparcia osobom dorosłym. Jeśli masz mniej niż 18 lat, zachęcamy Cię do kontaktu z organizacjami, które specjalizują się w pomaganiu dzieciom i młodzieży. Ich oferta będzie lepiej dopasowana do Twoich potrzeb.
👉 Sprawdź, gdzie warto się zgłosić
Pamiętaj, że sięgnięcie po pomoc jest aktem odwagi i pierwszym krokiem do pokonania kryzysu.
O platformie
Platformę 116sos.pl prowadzą wspólnie:
- Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa – Państwowy Instytut Badawczy (NASK),
- Instytutu Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego (IPZ).
Wsparcia udzielają specjalistki i specjaliści z Niebieskiej Linii IPZ, a zaplecze technologiczne dostarcza NASK. Finansowanie zapewnia Ministerstwo Cyfryzacji.